Wednesday 22 November 2017

Nifty Options Trading Secrets


Eenvoudige metode om handel te dryf in Nifty opsie handel Een van my metodes vir intraday opsie handel is. Die gebruik van WBG (Geweegde bewegende gemiddelde) metode. Ek sal 'n koopopsie of sit opsie (in Nifty / Bank Nifty) te koop as daar 'n groot verskil tussen verhandelingsprys en WBG. Byvoorbeeld, Indien 'n koopopsie verhandel teen R 100 / baie (premium prys) en indien die WBG is by R 120. Ek sal die opsie oproep te koop met die doel R 115 en stop verlies R 90. Dieselfde in die geval van sit opsie. Ek sou nie waag in 'n verhandeling indien die verhandelingsprys en WBG is baie naby aan mekaar. Dit is suiwer 'n intraday handel metode en GEEN voer oor die volgende handel dag. Dit is nie akkuraat handel metode, maar help soms. Watter een te koop. 'n koopopsie of sit opsie vir intraday handel. As jy is verward betree 'n opsie handel óf in aandele of in die indeks, sal hierdie antwoord jou help Tot 'n sekere mate. Dit is suiwer intraday handel strategie. Ek het 'n eenvoudige opsie handel strategie, maar doen jou eie navorsing en doen papier handel voor begin handel met behulp van hierdie metode, omdat dit 'n verlies kan bring. Wanneer die mark open wag vir ten minste 15 minute dan vind watter opsie oop rente is hoog. Byvoorbeeld, as die mark prys is in 5420 vind of die 5400 verkoopopsie oop belang is groter as 5400 koopopsie oop belang. wat groter. koop daardie opsie. Byvoorbeeld in detail. Vandag oggend nifty was by 5410 in die eerste 15 minute, op daardie tydstip die 5400 verkoopopsie oop belangstelling was op byna 10 maar die 5400 koopopsie oop belangstelling was op net 3. sodat jy moet 5400 verkoopopsie op daardie tydstip te koop, wanneer die mark in die aand gesluit het, was daar 'n groot wins te bespreek. Kan ek die makelaars huise noem om te koop of te verkoop opsies Wel daar is 'n paar makelaars huise waar hul oproepe is ietwat goeie, Kotak sekuriteite koop - verkoop van oproepe is 'n goeie en bo 60 korrek is. Daar is nog 'n makelaar, maar ek dont wil die makelaar te noem, maar die makelaars huis is heeltemal verkeerd. As ek 'n SMS na quotBuy Nifty futuresquot roep in my geregistreerde selfoonnommer van die genoemde makelaars huis, hul tegniese ontleder uitvoerende sal vertel in TV-kanale te kort in nifty termynmark gaan of sal aanbeveel om te koop verkoopopsies. Presies die teenoorgestelde te staan ​​om hul aanbevelings vir hul kliënte. As jy glo en koop / kort soos per hul SMS. dan sal jy ly, omdat Stoploss sneller sal kry. Slegs vir makelaars kommissie hulle doen hierdie tipe aktiwiteite. Nie een of twee keer, ek het 'n baie vir 3 jaar. So, bestudeer tegniese ontleding op jou eie, doen jou eie navorsing. doen papier handel, dan doen aanlyn handel. Dont gee julle oor tot makelaars huise aanbevelings. Makelaarskommissie is belangrik vir Intraday beurs: Intraday handel is riskant. makelaars kommissie sal 'n belangrike rol in intraday handel speel, want dit dra by tot die aankoop koste van 'n voorraad / toekoms / opsie. As sy 'n hoë, dan is dit moeilik sou wees vir die handelaar 'n paar goeie wins intraday maak. Angel makelary laai R 30 vir opsie handel en dit sou hang baie af van die volume van die handel, as ons gee meer handel, dan sou hulle minder die makelaars bedrag. Maar, moet 'n handelaar nie val in hierdie strik. As jy 'n goeie bedrag. dan handel meer, anders hoef te doen meer ambagte met pennies. Beste neem posisionele ambagte as jy kleiner bedrag in die hand. Hierdie is 'n paar van my opsie handel secrets. My Secret NIFTY Trading Metode wat nooit misluk. hieronder ek versuim om my enigste NIFTY handel metode wat ek altyd verhandel en gevind sukses - maar nooit bekend gemaak in 'n oop forum soos Traderji of Mudraa ens, sodat dit duidelik geword ongeldig. Nou MINIFTY is nie meer en ek versuim om die metode. Ek het nog altyd gevind dat die volgende: 1. Hou aan om te kyk TBQ en TSQ van MINIFTY vir 'n hele dag of twee. 2. En kyk TBQ en TSQ van BNF vir dieselfde tydperk. As visueel TBQ is GT TSQ en vir beide tydens heeltyd, het ek probeer om 'n lang posisie by 'n ondersteuningsgroep of spilpunt vlak te neem en hou die handel as posisionele. In volgende 2-3-4 dae, kom uit met stewige wins. Reverse vir posisionele kort. Bogenoemde metode nog nooit misluk. Ek kyk na geen ander data. En vir Intraday Handel: Veronderstel ongeveer 10 minute na die mark oop, as jy sien 'n verskil van sowat 8-10 punte tussen hoë en lae van MINIFTY en NIFTY, posisie dienooreenkomstig te neem nie. Byvoorbeeld, sê, vandag Darryi amp NF geopen rondom 6036. Maar jou handel terminale wat Darryi Hoë is 6067 en NF Hoë is 6058. Maar die mark is daar nooit bereik nog vandag. Jy kan verseker wees mark sal bereik 6067 kruising 6058. Dieselfde vir laer kant ook. Dit intraday metode ook nooit misluk. Skaars twee of drie maal in 'n maand misluk. Nou gemis ek hierdie en baie winsgewende. So STOPPEN nou handel NIFTY vir die tyd-wese nie, tensy ek kan uitvind een so 'n pragtige metode. Ontbreek dit baie. Mag God jou seën ons almal, Rede vir die onthulling van my metode is dat dit nou hierdie metode is dood. Ek wil nie my eie metode ontdek (nie uitgevind) openbaar bekend te maak, want dit sal vir seker ruïneer die sukses van hierdie metode. Geen suksesvolle handelaar sou dit te doen. Wat ook al manier wat ek het bespreek in forums, soos Grid Trading, is baie bondige of kort weergawe van die werklike metode. Na die handel baie jare, ek glo, nie so 'n super metode bestaan ​​in die openbaar. Die Heilige Graal mag bestaan ​​vir 'n paar mense in hul eie onbekende net verstand. Ek openbaar die metode, want nou MINIFTY is nie meer en kan nie toegepas word. Maar vir die publiek, Geld is die sleutel. Byvoorbeeld, uit my totale handel kapitaal van sowat 25Lakh, ek het net een lot interessanthede posisie of enige ander posisie. en dat daar te toe ek vind optimale geleentheid. Ek nou hoef te versoek om myself te alledaagse handel. Klink baie snaaks. Maar dit is die manier om te oorleef. Baie handelaars sal handel 20Lots interessanthede handel met soveel kapitaal. En sal uiteindelik eindig in verlies. Dit is belangrik om 'n baie handel te maak met 'n klein wins en klein verlies, of 'n goeie posisionele handel, wag met geduld. Dit is die uiteindelike Geld-Bestuur wat sal maak dat jy oorleef in hierdie nul-som spel. Ek het myself 'n klomp geld Management Excel wat sorg vir my handel, inskrywing, afrit, alles ontwerp. Hoop dit help. Ja, iewers het ek waargeneem het ook hierdie NIFTY TBQ / TSQ teenoorgestelde rigting, maar dit was nie so veel voorspelbaar soos MINIFTY. Miskien moet ons n paar maande met behulp van NIFTY en BNF waarneem. Mag God jou seën ons almal in hierdie reis. Ons het almal in dieselfde boat. My Secret NIFTY Trading Metode wat nooit misluk. My Secret NIFTY Trading Metode wat nooit misluk. In Februarie, ek is net geskok om te sien dat MINIFTY kontrak is nie meer nie. Ek hier navraag gedoen net en gevind Sebi het dit verbied vir een of ander rede. As hulle wou klein spelers te Fiorentino handel en los geld stop, daar is ander kleiner Fiorentino kontrak, soos USDINR, GOLDGUINEA, GOLDPETAL ens Klein handelaars wat denkwyse te speel Fiorentino sal net oorskakel na die kontrakte met veel meer handel uur het, beteken dat hulle sal meer geld verloor. En 'n paar sal begin handel NF en BNF en in BNF mense sal groot geld en los groot handel. In elk geval, dit is 'n ander debat. Maar onder ek versuim om my enigste NIFTY handel metode wat ek altyd verhandel en gevind sukses - maar nooit bekend gemaak in 'n oop forum soos Traderji of Mudraa ens, sodat dit duidelik geword ongeldig. Nou MINIFTY is nie meer en ek versuim om die metode. Ek het nog altyd gevind dat die volgende: 1. Hou aan om te kyk TBQ en TSQ van MINIFTY vir 'n hele dag of twee. 2. En kyk TBQ en TSQ van BNF vir dieselfde tydperk. As visueel TBQ is GT TSQ en vir beide tydens heeltyd, het ek probeer om 'n lang posisie by 'n ondersteuningsgroep of spilpunt vlak te neem en hou die handel as posisionele. In volgende 2-3-4 dae, kom uit met stewige wins. Reverse vir posisionele kort. Bogenoemde metode nog nooit misluk. Ek kyk na geen ander data. En vir Intraday Handel: Veronderstel ongeveer 10 minute na die mark oop, as jy sien 'n verskil van sowat 8-10 punte tussen hoë en lae van MINIFTY en NIFTY, posisie dienooreenkomstig te neem nie. Byvoorbeeld, sê, vandag Darryi amp NF geopen rondom 6036. Maar jou handel terminale wat Darryi Hoë is 6067 en NF Hoë is 6058. Maar die mark is daar nooit bereik nog vandag. Jy kan verseker wees mark sal bereik 6067 kruising 6058. Dieselfde vir laer kant ook. Dit intraday metode ook nooit misluk. Skaars twee of drie maal in 'n maand misluk. Nou gemis ek hierdie en baie winsgewende. So STOPPEN nou handel NIFTY vir die tyd-wese nie, tensy ek kan uitvind een so 'n pragtige metode. Ontbreek dit baie. Mag God jou seën ons almal, Vriendelike groete, GGPlease die datum en die tyd naby die top van die bladsy kyk of dit toon vandag se datum en die onlangse tyd het die bladsy is opgedateer. (P. S.The snellers is vir posisionele ambagte, geen dag ambagte). Jy kan selfs jou eie gemodifiseerde kaarte en bereken verwante snellers gebaseer op die kaarte vir jou gunsteling aandele of geldeenhede deur die wat in die boek hier riglyne, beskikbaar as 'n Kindle uitgawe: quotThe Gewysig Heikin Ashi Fibonacci Trading System quot of, bedink jou eie strategie vir die speel van Futures en kombinasie Options met: quot die tradisioneel termynkontrakte en opsies Trading strategie quot volg my op Twitter. Small om Medium Capital Beleggers kan die hoogs winsgewende Nifty Call amp doen Plaas Options Trading deur te leer amp as gevolg van die wenke en truuks van ons. Nifty opsie is so 'n produk wat jy kan verdien Rs.5,000 / - op dieselfde dag in 'n enkele handel deur te belê Rs.10,000 / - net. Hierdie belegging dra 'n maksimum risiko van Rs.2,500 / - of minder volgens jou keerverlies sneller vlak. Opsie handel vereis slegs 1/10 van die gewone kapitaal wat jy nodig het om die tradisionele manier van-beurs doen. En handel Nifty Options kan selfs verdien meer wins wanneer die mark gaan. Aandeel (5 stop verlies) Rs.5,000 (5-winsgrens) Options (25 stop verlies) Rs.5,000 (50-winsgrens) Die punt wat ons hier maak -: Die tabel hieronder sal jou 'n idee oor hoekom jy opsies moet handel gee is die oorskot Rs.90,000 wat kan bly in jou hand en sit na ander vorme van belegging of hou dit veilig. So, hoekom onnodig betrokke 'n groter bedrag as jy dieselfde kan verdien deur te belê 'n klein fraksie van jou waardevolle kapitaal. Hierdie webwerf leer Nifty Options handelaars oor hoe, wat en wanneer om dit te verhandel in enige Bullish of lomp of spektrumgebonde mark neiging. Ons 100 effektiewe crash kursusse sal die geheimsinnige kuns van Handel Nifty Options verlig in 'n baie eenvoudige manier. Nie net sal ons jou leer hoe om handel te dryf Nifty Options, maar ons sal jy gereed bied om deploySpread handel strategieë met die mees onlangse mark pryse en tendens sodat jy kan handel op elke mark neiging met beperkte risiko en onbeperkte Wins. Ons gee Komplimentêre Live Wenke oor Nifty Oproepe amp Plaas Options Tradings saam met die kursus stel. Of it8217s 'n wenk van 'n kenner of straat gehoor, is dit verstandig om te weet amp leer die belangrike aanwysers wat dit koop / verkoop sein dui. It8217s redelik algemeen dat daar vooroordeel amp valse wenke of seine afkomstig van mense wat die mark te manipuleer vir hul eie persoonlike voordeel. Ons sal die regte tyd Nifty oproepe sowel as Nifty Plaas handel simulasies en maak dat jy toegerus is om 'n baie interessante opsies handel te voer sodra jy klaar is met die verloop voorsien. 8220Not losing8221 is soveel so belangrik soos 8220Winning8221 in Nifty opsies handel. Niemand is eintlik 100 seker van waar die mark gaan in die handel sessie nog gebeur. Maar ons het 'n span met 'n hoër waarskynlikheid en ons skep 'n so 'n posisie is om die ander kant dat onbeperkte wins met 'n beskermde risiko het. Dit vereis spesifieke tyd, prys en regte keuse te koop amp verkoop óf Nifty Call of verkoopopsies vir die aangaan van 'n winsgewende opsies handel met die meeste minimum risiko. Ook it8217s baie gevaarlik om Nifty Options handel sonder behoorlike leiding amp knowhow. So, hoekom don8217t jy verlaat die gevare vir ons en neem jouself die mees winsgewende winsmarge in die aandelemark.

No comments:

Post a Comment