Thursday 2 November 2017

Leer Swing Handel Opsies


Swing Trading Options Swing Trading opsies: die veiligste en mees winsgewende Metode vir handel met opsies Koop en verkoop opsies kan die vinnigste manier om werklik ryk te wees. of om te verloor 'n klomp geld opsie handel is 'n opwindende proses, en voeg speserye aan jou handel portefeulje. Baie mense is bang deur die idee, maar daar is geen rede vir vrees, ten spyte van die hare in te samel stories wat rondom dryf. Op hierdie webwerf, sal jy leer oor die Swing Trading opsies strategie. wat is 'n eenvoudige proses wat sal lei tot bestendige, betroubare en beskerm winste. Hier is dit: Swing Trading Plus opsie Trading Swing Trading Options Hoekom Swing Trading Swing ambagte uitgevoer binne 2-10 dae. Dit kort tyd is van kritieke belang vir 'n suksesvolle opsie handel. Hoekom Opsie Trading Eerstens, as gevolg van die groot winspotensiaal. Tweedens, as gevolg van die verskeidenheid van handel strategieë beskikbaar vir 'n opsies handelaar, waarvan die meeste is baie veiliger as-beurs, en wat almal meer winsgewend as net oor enige ander belegging voertuig wat jy kan noem. Daar is geen mite en magie die Fear Factor is uitgewis jy nie 'n PhD in Grieks moet daar geen staatsgeheim hier. Beste van alles. Al hierdie inligting word GRATIS Nadat hy 'n paar jaar en te veel dollars op nuusbriewe, advies, boeke en glansryke op soek webwerwe, het ek gevind dat ek die meeste van hierdie inligting gratis in elk geval kon gevind - dit het net baie krap rond. Ek het probeer om 'n paar van hierdie groot materiële op een plek bymekaar te bring. Ek beveel aan een of twee uitstaande boeke, en 'n paar werklik uitstekende opleiding, vir diegene wat dieper wil delf. Hier sal jy leer hoe om: Pas-beurs strategieë om 'n geskikte opsie handel strategie Gebruik 'n een-stap tendens analise strategie toegepas op die verkoop van opsies (bv krediet versprei en naak wan) en gebruik 'n eenvoudige swaai handel strategie toegepas op die koop oproepe en wan en forex. Jy sal nie nodig om 'n groot kennis van tien duisende van tegniese aanwysers het, of sal jy nodig het om ure sif deur grondbeginsels. Sodra jy jou kop rondom die konsep, kan jy sit en maak handel besluite in ongeveer 10 minute vir elke voorraaditem. Die wonderlike ding wat ek geleer het oor Swing Trading Options is net hoeveel handel strategieë oop te stel uit die basiese konsep - wat baie maklik om te verstaan. Sommige basiese benodigdhede voordat verder gegaan: Eerste: Hou dit eenvoudig Ingewikkelde stelsels lei tot stresvolle, emosionele handel, wat is dobbel. TWEEDE: Begin witha basiese, winsgewende, veilige strategie voor laai by windpompe. Baie beginners begin te vinnig, verwag om 'n fortuin te maak (ek het). Statistiek sê dat 90 verloor hul hemp (Ek was byna soos 'n stukkie statistiek). Noem dit skoolgeld as jy wil, maar onderwys hoef nie so duur te wees. Ek het gevind dat dit beter is om te begin met 'n matig winsgewende, eenvoudige strategie, en dan uit te brei na 'n verskeidenheid van metodes wat 'n bietjie meer vaardigheid vereis. Ten slotte: Daar is 'n belangrike konsep wat absoluut noodsaaklik is vir sukses by opsie beurs: TYD verval. Dit is die geheim monster skuil agter elke opsie handel. Leer hoe om hierdie monster vir jou werk hou, nie teen jou. Goeie Trading Skryf in vir RSS Feed Welkom by Swing Trading Options Swing handel opsies is 'n konsep wat ek hoop jy sal nuttige en bruikbare vind ek hierdie webwerf vol inligting wat beide sal stimuleer jou en jou help om uit te brei en speserye tot jou beleggingstrategie. Daar is 'n klomp goed hier, so maak jouself 'n koppie koffie, kry gemaklik en geniet NOTA: 'n Deel van die opbrengs van hierdie webwerf te gaan na die ondersteuning van 'n opvoedkundige program vir minderbevoorregte kinders in Mongolia. Learn Opsie Trading die stene amp klei van opsies Neem 'n oomblik om die basiese beginsels van die handel opsies te leer. Selfs as jy vertroud is met hierdie materiaal is, is dit 'n goeie idee om dit te hersien. Boustene Daar is net twee tipes opsies - oproepe en wan. Oproepe en sit vorm die basiese boustene van alle variasies van opsie handel. Een opsie eenheid is gelyk aan 100 eenhede van die onderliggende aandeel. Elke handel is gebou met behulp van slegs oproepe, net wan, of 'n kombinasie van die twee. Elke oproep of sit, moet 'n verkoper en 'n koper het. Opsie verkopers VERPLIGTINGE opsie kopers het regte. Noem 'n geroep is 'n kontrak wat die koper die reg om te koop voorraad op 'n sekere prys (trefprys) op 'n sekere datum (Expiration, of die datum waarop die kontrak verstryk) gee. Die VERKOPER het die verpligting om die voorraad te verkoop teen die trefprys. Byvoorbeeld: 'n oproep opsie vir ABC voorraad kan soos volg lyk: As jy die volgende gekoop: ABC Junie 32.5 Noem dit beteken dat jy die regte tot 100 eenhede van ABC voorraad te koop teen 32,50 verstryking, wat die derde Vrydag sal wees opgedoen in Junie. As ABC is bo 32,50 op daardie dag, sal die opsie wees In-die-geld (ITM), en jy effektief die voorraad te koop teen 'n afslag. As ABC onder 32,50 by verstryking (Uit-die-geld, of OTM), sou jy nie die opsie uitoefen, omdat jy effektief sal te koop wees die voorraad teen 'n hoër prys. In hierdie geval, sal die opsie verval waardeloos. Wanneer om te gebruik: koop 'n oproep wanneer jy seker is dat die onderliggende aandeel sal toeneem in die prys. As die prysstygings, verkoop die oproep voordat verstryking om jou winste te neem, of die oproep te oefen om die voorraad te koop teen 'n afslag as die prys van die voorraad bo die trefprys (dit wil sê ITM) verskuif. NOTA: Slegs oproepe te koop wanneer jy deeglik die beginsels van swing handel geleer. 'n oproep te verkoop as jy reeds besit die voorraad. As die prys van die voorraad bo die trefprys gaan, sal jy verplig om die voorraad te verkoop teen die trefprys wees. As die prys van die voorraad bly onder die trefprys totdat die opsie verval het, die voorraad hou jy en 'n ander oproep te verkoop. NOTA: Sell noem slegs wanneer jy eintlik die eienaar van 100 eenhede of meer van die voorraad, en is redelik seker dat die voorraad nie sal beweeg bo die trefprys (sien die tendens analise) sit 'n stel, is 'n kontrak wat die koper die reg om te verkoop gee die voorraad op die trefprys verstryking. Die VERKOPER het die verpligting om die voorraad te koop teen trefprys. Koop 'Puts is die ekwivalent van kort - verkoop aandele. Byvoorbeeld: 'n verkoopopsie vir ABC voorraad kan soos volg lyk: As jy die volgende gekoop: ABC Junie 32.5 Sit Dit beteken dat jy die regte om ABC voorraad verkoop teen 32,50 verstryking, wat die derde Vrydag in Junie sal wees opgedoen. As ABC onder 32,50 op daardie dag (ITM In-die-geld, wat jy effektief te verkoop die voorraad teen 'n premie. As ABC is bo 32,50 verstryking (OTM Uit-die-geld), sou jy kies die voorraad te verkoop, ., want jy het 'n verlies sou maak (sal jy effektief te verkoop die voorraad op 32,50 en het om dit terug te koop teen 'n hoër prys om jou handel te dek) die opsie sou verval waardeloos wanneer om te gebruik:. koop 'n put wanneer jy seker is dat die onderliggende voorraad sal afneem in die prys As die prysverlagings (wat lei tot 'n toename in die prys van die put), verkoop die put voordat verstryking om jou winste Let wel:.. Koop wan slegs wanneer jy deeglik die beginsels van swing handel te verkoop geleer 'n sit as jy seker is dat jy die voorraad EIE is. jy kan 'n put vir 'n trefprys laer as die prys van die voorraad te verkoop. as die prys van die voorraad is bo die trefprys by verstryking (OTM Out-die - geld), sal die put verval en jy die prys van die verkoop nie onderhou nie. as die prys van die voorraad is laer as die trefprys (ITM), jy sal verplig wees om die voorraad te koop teen die trefprys, waardeur 'n potensiële verlies. NOTA: Sell sit net wanneer jy eintlik wil 100 eenhede of meer van die voorraad te besit, en is wil die voorraad te koop teen 'n afslag. Jou makelaar vereis dat jy genoeg kontant om die voorraad te koop as die opsie is ITM (ITMIn Die geld). Of te verkoop wan wanneer jy redelik seker wees dat die voorraad nie sal beweeg onder die trefprys (sien die tendens analise) Hou dit eenvoudig: Koop 'n Oproep om te koop 'n voorraad te verkoop 'n oproep om te verkoop 'n voorraad te koop 'n te maak aan 'n voorraad verkoop 'n verkoop sit 'n voorraad ander keuse te koop handel metodes Options kan verhandel in verskeie kombinasies, met fassinerende name wat intimiderend vir baie mense, soos Krediete en Debiet versprei, verhouding versprei, Yster Condor, Butterfly ens op hierdie webwerf, ek hoofsaaklik fokus op kredietspreidings, want dit is maklik, goedkoop (uit 'n betalende makelaarsfooie oogpunt), winsgewende, veilige, risiko-sku en fun. You kan alles wat hier leer. Maar eers, kry jou kop rond Opsie Pryse. 'n konsep wat jy nie kan bekostig om nie te leer om suksesvol te opsie handel te wees. Opsie handel strategieë Leer opsie Trading - Op hierdie bladsy vind leer die basiese boustene van die saak opsies. Kry om oproepe en wan begryp, en hoe hulle verhandel. Dit is 'n bietjie lastig, maar wat jy nodig het om die verskille tussen die tipes opsies, en hul verwante verpligtinge regte ken. Baie mense kry vasgeval met hierdie inligting, veral wanneer hulle met opsie kombinasies soos krediet versprei, so druk jou self uit 'n cribsheet Hoef om meer te leer Die Options Industry Raad is 'n gesamentlike poging deur verskeie makelaars, en gee baie detail inligting en handleidings . Hier is die skakel: Options Industry Raad (OIC) Op hierdie webwerf, my fokus is op die handel - ek genade vinnige in, vinnig uit, met behulp van 'n eenvoudige strategie. Dit is nie soseer 'n belegging as dit maak jou geld aktief harde werk vir jou. Dit moet 'n gedeelte van jou rykdom gebou strategie, maar nie die hele wees - wat jy nodig het om wyer te dink, en 'n verskeidenheid strategieë. Jy mag dalk wil om te kyk na hierdie groot inleiding tot opsie handel strategieë vir 'n lang termyn beleggers. soos aged belê, vir 'n paar alternatiewe approaches. In die volgende 7 dae. Jy kan ook Vind die opsies handel stelsel wat Verdien My 39 op My Geld in net een jaar en jy kan dit volg in so min as 10 minute per dag (bewys getoon in die loop) sy vrye. xa0Just vul die vorm hieronder om te begin. Nadat jy aansluit, as jy nie meer wil hoor van my of strategieë te ontvang vir die verbetering van jou lewe, ek sal verwar word, verloor, en eensaam. Maar, as jy moet gaan, ek verstaan. Jy kan jouself uit die mailings te alle tye te verwyder deur te kliek op die unsubscribe skakel aan die onderkant van 'n e-pos stuur ek. So met dit uit die weg geruim, laat my met jou te deel. Hoe het ek ontdek hierdie formule. My studente is nie aangetrokke tot die Amerikaanse Droom dis is getrap deur die samelewing - dit is nie ons Amerikaanse Droom. Werk 9-5, bly vir naweke en twee week vakansies totdat ons gelukkig genoeg is om te bereik 65 en tree klink nie soos die lewe, dit klink soos 'n bestaande. Die Opsie Wins Formule sal jou wys hoe om af te kry thatxa040 jaar slaaf, red, aftree-plan. Ek onthou nog waar ek was toe die Opsie Wins Formule eerste om my aan die lig gekom. Dit was die somer van 2002 en dit was 'n warm vogtige dag in Richmond Virginia. Op daardie tydstip was ek 'n af en uit Real Estate belegger en ek het in innig my broer (ek gaan gebreek). Ek was by die huis luister na 'n conference call met my miljoenêr mentors. Hulle was sharingxa0 verskeie aftrede bloudrukke wat didnt vereis dat 'n miljoen dollar. Die oomblik wat hulle beskryf die planne vir my Ek onthou spring op en af ​​en skree. Ek knewxa0 Ek het uiteindelik ontdek die geheime om my vryheid xa0 (my broer het gedink dat ek my gedagtes verloor). Iets aan die brand gesteek in my gees en ek was aan die brand gesteek. Ek het nie meer om stres aboutxa0 nie met 'n miljoen dollar xa0and Ek het nou 'n plan wat meer haalbaar was en dit sou net neem my 5 jaar om te voltooi (so het ek gedink). Realisties dit het my 'n bietjie langer as wat ek was 'n idioot en het verskeie finansiële foute vroeg een. Ek het te gulsig nadat ek die krag van handel opsies sien. Maar terug na die storie. Na 10 jaar van die toets van hul idees om hul geldigheid te bewys ek uiteindelik bereik finansiële vryheid. Nou is ek nederig en geseënd om in staat wees om my benadering met mense soos jy te deel. In die Opsie Wins Formule Sukses Akademie leer ek studente die strategieë en benadering wat my toegelaat het om finansieel onafhanklik te word in my 30s. Toe ek in die vroeë 2012 het ek besluit om dit 'n stap verder en nie net hulle te leer, maar hulle wys. Ek het begin toe te laat studente te loer oor my skouer as ek hulle het, deur wat my mentor genoem: xa0 Die 5 Jaar Aftreeplan. As jy vul die onderstaande vorm in Ek sal aan jou stuur my vry 7-Dag Options Kursus sodat jy ook kan die krag van opsies te ontdek trading. Introduction wil leer hoe om handel te dryf Aandeel soos 'n pro My swaai handel gids sal jy die rand gee nodig om suksesvol te wees. Hier is die basiese beginsels: Jy sal 'n eenvoudige swaai handel strategie wat jou in staat sal stel om sirkels om die beginner handelaars wat jou sal voordeel trek uit New hardloop hier Lees die inleiding tot die verhandeling bladsy eerste om die meeste uit my webwerf Stap 1 te kry swaai leer. Hier is die basiese beginsels van die handel voorrade en bou 'n stewige fondament vir die komende jaar. Stap 2: Hier is die strategie. Stap 3: Lees die gevorderde artikels. Wat ander voorraad handelaars sê: Hi Craig, ek het net deur jou webwerf en ek moet sê, as 'n voorraad swing handelaar, bied jou meer aksie inligting gratis, (strategieë, ens) as baie kursusse Ive betaal groot geld vir. - Richard Ek geniet die nuusbrief. Dankie. Jou vrye handel kursus groot, maklik om te volg en dit werk baie goed. Dit het my handel omgedraai. Soos ek in my laaste e-pos genoem ek is baie duidelik 'n beginner handelaar, maar die laaste 2 weke het ek verhandel soos per jou kursus en het positiewe opbrengste op 7 uit 10 ambagte gehad. - Stephen Die inligting wat jy gelys het op jou werf is ten minste 'n minimum van 500 werd is, en ek is seker dat sommige mense sal met graagte betaal 1000. Ek gaan jou metodes te inkorporeer so gou as moontlik Vind jou webwerf is soos die vind van die Heilige Graal vir verhandeling en sy vrye - Tom Dan kry die slag gaan voort om die strategie deel van die werf. Nadat jy die Handelaars Aksie Zone strategie, dan verfyn jou vaardighede met 'n paar van die wenke en truuks in die gevorderde afdeling geleer het. Jy sal leer hoe om handel aandele swaai met 'n voorsprong Gewilde Artikels Op soek na die beste aandele handel te dryf Op hierdie bladsy vind ek 'n lys van die beste skandering en kartering dienste wat vandag beskikbaar is saamgestel. Wat gebeur as jy 'n verandering in die tendens kan voorspel en akkuraat byna 80 van die tyd wat dit is moontlik. Gereed om jou handel te neem na die volgende vlak Lees hierdie 10 prys aksie wenke en maak 2013 jou beste jaar ooit Advanced artikels Wil jy leer hoe om kort aandele met 'n beter akkuraatheid Hierdie artikel is vir jou. Hier is vier grafiek patrone wat ek graag om handel te dryf. Kyk uit vir hierdie patrone die volgende keer as jy 'n skandering hardloop. Leer hoe om Fibonacci retracements gebruik om terugskrywings vang in aandele. Market Commentary Die Elliott Wave beginsel is gebaseer op 5 kern Elliott golfpatrone, elk met harde-en-vinnig reëls, en 'n handvol van die riglyne. Hier meester instrukteur Jeffrey Kennedy gee jou sy wenke vir die toepassing van die Wave Beginsel om enige term, in enige mark, op enige tyd raam. Advertensies Stock Market sagteware Klik op 'n knoppie en hierdie sagteware program vir jou vertel wat aandele het histories wen ambagte tydens die huidige maand. Dit vertel jou ook presies wat vandag te koop en watter dag om te verkoop om 'n wins te maak. Daily Markanalise Kry belangrike gebeurtenisse vir die dag, tegniese setups en weerstand vlakke, sektor-analise en top aandele daaglikse afgelewer by jou posbus. Aanbeveel Lees Sien my lys van die top tegniese ontleding boeke wat ek dink elke handelaar moet besit. Meer Trading Kursusse Trading meesterplan. Dit is een van die beste swing handel kursusse beskikbaar. Swing Trader Guide - Dit is 'n huis studie kursus wat leer jy hoe om aandele te verhandel van voltydse swing handelaar Kevin Brown. Beginners: Hier is die BasicsIndividual Trading Kursusse amp Bundels slag Soos Dag Handelaars en Swing Handelaars ons missie is eenvoudig. Ons is op soek na aandele wat ons verwag sal beweeg in 'n voorspelbare rigting. Ons wil 'n posisie met 'n vooraf gedefinieerde stop vlak en wins teiken te neem. Klink maklik reg in 'n baie maniere is dit. Maar daar is letterlik duisende verskillende strategieë vir die handel die mark. Elke handelaar het 'n unieke benadering tot handel. Ons doel is om u ons strategieë te leer. Ek het 'n reeks van winsgewende handel strategieë vir beginners ontwikkel. Ons het selfs geleer om kliënte te Lightspeed Finansiële en Speedtrader. Ons handel kursusse fokus op die mees basiese aspekte van 'n suksesvolle handel. Risikobestuur Ons het ontdek wat is meer belangrik as om die regte aandele is die bestuur van die risiko. As jy jou risiko op elke handel met behulp van 'n 2 kan bestuur: 1 wins te verloor verhouding wat jy kan suksesvol wees, selfs as jy die helfte van die tyd af te haal die verkeerde aandele. Met behulp van 'n aggressiewe wins verlies verhouding help jou die bar lae stel vir jou sukses. Dit is uiters belangrik Baie nuwe handelaars probeer om handel te dryf sonder enige begrip van risikobestuur en dit is die primêre rede waarom hulle misluk. That8217s waarom een ​​van die eerste stappe we8217ll neem is om jou op 'n handel simulator sit. Terwyl jy ETrade of Ameritrade kan gebruik. Ons sal jou op die fantasie Stock Handelaars simulator, want dit is spesifiek ontwerp om dieselfde voorwaardes dag handelaars moet ervaar Stock Seleksie Sodra ons jou die basiese beginsels van risikobestuur ons skuif na aandeelkeuse geleer herhaal. Ons het julle dit alreeds gesê dat jy verkeerd helfte van die tyd kan wees en nog steeds winsgewend, maar ons wil hoër as wat daarop gemik is. Ons leer jou hoe om aandele te verhandel vind. Uit die duisende voorrade beskikbaar om handel te dryf in die mark het ons tot nou af jou dophoulys 'n paar uitgesoekte. I8217ll hoe jy hoe om gereedskap, insluitend Bloomberg gebruik. MarketWatch. en Benzinga. Ons sal dit doen deur die skep van filters. Ons kyk net na aandele beurs in 'n sekere omvang en met 'n sekere mate van volume. Daarbenewens sal ons filters te skep vir die soort van maatskappye wat tipies is die mees winsgewende vir verhandeling. Stock Scanning Om aktief handel die strategieë wat ons leer moet jy in staat wees om aandele te vind in real-time. Ek het gevind dat hierdie was die grootste stryd vir die meeste van ons nuwe studente. Jy kan 'n begrip van die basiese grafiek patrone en risiko beloning verhoudings te hê, maar wanneer dit kom by die vind van ambagte in real-time jy te kort skiet. Dit kan 'n ongelooflike frustrerende gevoel wees en laat ons eerlik wees, as jy handel dryf in real-time can8217t vind, can8217t jy wins. Dit is die rede waarom ons jou leer hoe om die mark scan met behulp van voorraad skandeerders gebou deur Trade-Idees. Hierdie platform word deur honderde duisende van die handelaars in die wêreld en is erken in die 2015 Fintech-toekennings. Alle studente in ons handel kursusse kry ook toegang tot my eie voorraad skandeerders. Grafiekpatrone Nadat jy risikobestuur en behoorlike voorraad seleksie verstaan, ons leer hoe om patrone te vind op kaarte. Hierdie patrone is hoe ons baseer ons risiko en beloning. Ons kyk vir grafiek patrone wat goed gedefinieer areas van ondersteuning en weerstand. Ons sal vorige ondersteuning vlakke as ons stop prys, of ons risiko, en ons kyk na die vorige weerstand gebied as ons aanvanklike wins teiken, of ons beloning. As die wins vs verlies verhouding 2: 1 sal ons die handel te neem. Ek leer beide dag handel strategieë en swaai handel strategieë. Vir die dag handel fokus ons hoofsaaklik op 5min kaarte terwyl swaai handelaars meer fokus op 'n daaglikse kaarte. Die patrone in die algemeen is dieselfde. Ek sal jou wys hoe om 'n gevorderde kartering sagteware insluitend eSignal kartering en TC2000 Kartering gebruik. Ek leer handelaars hoe om patrone in real-time, insluitend Bull Flags, Bear Flags, Flat Tops, Flat Bottoms, en Rubber Band Terugskrywing Opstellings vind. Handel strategieë Leer risikobestuur, behoorlike voorraad seleksie, en voorraad patrone is belangrik, maar die alleen don8217t skep 'n dag handel strategie. A handel strategie vereis inligting oor die tyd van die dag wat jy hierdie ambagte te neem, watter tipe aandele jy wil om handel te dryf, watter persentasie sukses wat jy verwag. Ek sal die sjabloon I8217ve geskep deel. Dit is dieselfde sjabloon ek gebruik om die markte alledaagse handel. Deur te leer my strategie kan jy vinnig bespoedig die leerkurwe vir besig om 'n voltydse handelaar. Trading Simulator al ons studente verwag om papertrade en bewys vir my dat hulle kan handel op 'n persentasie van sukses wat hoog genoeg is om die werklike handel te regverdig. As jy geld can8217t maak in 'n demo rekening, jy het geen besigheid handel 'n ware rekening. Ons het studente honderde duisende dollars gered deur die aanmoediging van papier handel terwyl hulle leer. Die mark sal hier wees vir 'n lang tyd om te kom. Die belangrikste ding vir jou is nou om te bou aan die vaardighede om die mark suksesvol te handel. Jy sal leer dat wanneer jy die vaardighede beskik om konsekwent te 20.00 / dag al wat dit neem om te maak 200 is groter deel grootte. Dan al wat dit neem om te maak 2000 is weer groter deel grootte. Die moeilikste deel is om konsekwent groen net 20 / dag. So dit is ons eerste teiken vir al ons studente. Winsgewende handel 4/5 dae per week vir ten minste 3 maande. 'N leeftyd van sukses in die laaste week van ons handel kursus gaan ons in diepte oor hoe om 'n besigheid te bedryf as 'n handelaar. Om 'n professionele handelaar is 'n wonderlike loopbaan, maar daar is 'n paar belangrike stappe wat jy moet neem om jou belastinglas te verminder en neem voordeel van klein sake-eienaar aansporings. Ons sal jou te laat deel in die algemene strategieë handelaars gebruik. Daarbenewens sal ons die fyner kunsies van gevorderde orde uitvoering, gevorderde vlak 2 konsepte, en komplekse tegniese aanwysers wat opsioneel is bespreek. As 'n student van ons handel kursusse word u uitgenooi om klasse terugneem so dikwels as you8217d hou. Ons wil u aanmoedig om weer horlosie opnames en woon toekomstige klasse.

No comments:

Post a Comment