Monday 27 November 2017

Alternatiewe Trading System Art Definisie


Alternatiewe handel stelsel alternatiewe handel stelsels (ATS), is 'n Amerikaanse regulerende term vir 'n nie-valuta handel venue wat ooreenstem met kopers en verkopers te teenpartye vir transaksies vind. Ats moet goedgekeur word deur die Verenigde State van Amerika Securities and Exchange Commission en is 'n alternatief vir 'n tradisionele aandelebeurs. Die ekwivalent termyn onder Europese wetgewing is 'n multi-laterale handel Fasiliteit (MTF). Hierdie plekke speel 'n belangrike rol in die openbare markte vir die feit dat alternatiewe middel van toegang tot likiditeit. Hulle kan gebruik word vir die handel groot blokke aandele weg van die normale ruil, 'n praktyk wat andersins die markprys kan skeef in 'n bepaalde rigting, afhangende van 'n securitys markkapitalisasie en handel volume. ATSs is oor die algemeen elektroniese maar hoef nie te wees, ATS kan onderskei word van elektroniese kommunikasienetwerke (ECNs), wat 'n ten volle elektroniese subset van ATSs wat outomaties en anoniem te pas bestellings is. 1 wetlike definisie Reël wysig 300 (a) van die verordening ATS SEC s bied die volgende wetlike definisie van 'n alternatiewe handel stelsel: Enige organisasie, vereniging, persoon, groep persone, of stelsel: Dit behels, hou, of bied 'n markplek of fasiliteite vir kopers en verkopers van effekte of vir anders presteer ten opsigte van sekuriteite die funksies algemeen deur 'n aandelebeurs soos bedoel in artikel 3b-16 van hierdie hoofstuk saam te bring en dit beteken nie: Stel reëls vir die gedrag van ander persone as intekenaars die optrede van sodanige intekenaars handel oor so 'n organisasie, vereniging, persoon, groep persone, of stelsel of dissipline intekenaars anders as deur uitsluiting van handel. Regulasie ATS is deur die SEC in 1998 en is ontwerp om beleggers te beskerm en enige probleme wat voortspruit uit hierdie tipe van handel stelsel op te los. Regulasie ATS vereis strenger rekordhouding en eise meer intensiewe verslagdoening oor kwessies soos deursigtigheid sodra die stelsel bereik meer as 5 van die handel volume vir enige gegewe sekuriteit. Spesifiek, dit vereis dat 'n alternatiewe handel stelsel voldoen aan die oppergesag verslagdoening en rekordhouding vereistes 301 (b) (5) (ii) van Reg ATS, as tydens ten minste 4 van die voorafgaande 6 kalendermaande, sodanige alternatiewe handel stelsel het: met betrekking tot enige NMS voorraad, 5 persent of meer van die gemiddelde daaglikse volume in daardie deur 'n doeltreffende transaksie verslagdoening plan met betrekking tot 'n ekwiteitsekuriteithouers wat nie 'n NMS voorraad en waarvoor transaksies berig sekuriteit is na berig 'n self-regulerende organisasie , 5 persent of meer van die gemiddelde daaglikse handel volume by daardie sekuriteit soos bereken deur die self-regulerende organisasie waaraan sulke transaksies berig met betrekking tot munisipale effekte, 5 persent of meer van die gemiddelde daaglikse volume verhandel in die Verenigde State van Amerika of met betrekking tot korporatiewe skuld sekuriteite, 5 persent of meer van die gemiddelde daaglikse volume verhandel in die Verenigde State van Amerika. Voorbeelde van ATS wysig Verwysings wysig Lee / Zubulake, Die High Frequency spel-wisselaar (2011), bl. 17Alternative Trading System - ATS Wat is 'n alternatiewe handelstelsel - ATS 'n Alternatiewe handel stelsel (ATS) is 'n handel stelsel wat nie gereguleer word as 'n beurs nie, maar is 'n plek vir wat ooreenstem met die koop en verkoop bestellings van sy intekenaars. Alternatiewe handel stelsels is besig om in gewildheid oor die hele wêreld en is verantwoordelik vir die grootste deel van die likiditeit in die openbaar verhandel kwessies. Regulasie ATS is deur die SEC in 1998 en is ontwerp om beleggers te beskerm en enige probleme wat voortspruit uit hierdie tipe van handel stelsel op te los. Regulasie ATS vereis strenger rekordhouding en eise meer intensiewe verslagdoening oor kwessies soos deursigtigheid sodra die stelsel bereik meer as 5 van die handel volume vir enige gegewe sekuriteit. Afbreek Alternatiewe Trading System - ATS Baie alternatiewe handel stelsels is spesifiek ontwerp om kopers en verkopers wat handel in baie groot hoeveelhede (hoofsaaklik professionele handelaars en beleggers) aan te pas. Ook, sal instellings dikwels gebruik ats om teenpartye vir transaksies vind plaas van handel groot blokke aandele op die normale ruil, 'n praktyk wat die markprys kan skeef in 'n bepaalde rigting, afhangende van 'n bepaalde aandele markkapitalisasie en handel volume. Voorbeelde van alternatiewe handel stelsels sluit in, maar is nie beperk tot, elektroniese kommunikasienetwerke (ECNs), die kruising van netwerke en noem markets. alternative handel stelsel (ALT) 'n handel stelsel wat ontwerp is vir groot beleggers en professionele handelaars, wat alternatiewe toelaat beteken vir toegang tot likiditeit . Die stelsel is goedgekeur deur die SEC (Securities Exchange Commission) as 'n nie-winsgewende venue en is nie gereguleer word as 'n ruil. Groot beleggers en instellings gebruik die stelsel om groot blokke aandele verhandeling ten einde te weerhou van kantel die mark in 'n bepaalde rigting. Die Elektroniese kommunikasie netwerke, ooreenstem Systems, en Call Markte is voorbeelde van alternatiewe handel stelsels. Kopiereg afskrif 2016 WebFinance, Inc. Alle regte voorbehou. Ongemagtigde duplisering, in die geheel of gedeeltelik, is streng prohibited.17 CFR 242,301 - Vereistes vir alternatiewe handel stelsels. xA7 242,301 Vereistes vir alternatiewe handel stelsels. (A) Omvang van artikel. 'N Alternatiewe handel stelsel moet voldoen aan die vereistes in paragraaf (b) van hierdie artikel, tensy sodanige alternatiewe handel stelsel: (1) geregistreer is as 'n beurs kragtens artikel 6 van die Wet (15 USC 78f) (2) vrygestel is deur die Kommissie van registrasie as 'n beurs op grond van die beperkte omvang van die transaksies in werking gestel (i) geregistreer is as 'n makelaar-handelaar kragtens artikels 15 (b) of 15C van die Wet (15 USC 78o (b). en 78o-5), of 'n bank, en (ii) beperk sy sekuriteite aktiwiteite aan die volgende instrumente: (a) staatseffekte, soos omskryf in artikel 3 (a) (42) van die Wet, (15 USC 78c (a) (42)) (B) terugkoop en reverse repo uitsluitlik met betrekking tot sekuriteite ingesluit in paragraaf (a) (4) (ii) (a) van hierdie artikel (c) enige put, bel, straddle, opsie, of voorreg op 'n sekuriteit regering, behalwe 'n put, oproep, straddle, opsie, of voorreg wat: (1) verhandel op een of meer nasionale sekuriteite ruil of (2) Vir watter kwotasies word versprei deur middel van 'n outomatiese kwotasie stelsel uitgevoer word deur 'n geregistreerde effekte vereniging en (D) Kommersiële papier. (5) vrygestel is, voorwaardelik of onvoorwaardelik, deur 'n bevel Kommissie. na toediening deur sodanige alternatiewe handel stelsel. van een of meer van die vereistes van paragraaf (b) van hierdie artikel. Die Kommissie sal sodanige vrystelling slegs na die bepaling dat so 'n bevel is in ooreenstemming met die openbare belang, die beskerming van beleggers, en die verwydering van hindernisse tot en perfeksie van die meganismes van 'n nasionale mark stelsel verleen. (B) Vereistes. Elke alternatiewe handel stelsel onderhewig aan hierdie verordening ATS, op grond van paragraaf (a) van hierdie artikel, moet voldoen aan die vereistes wat in hierdie paragraaf (b). (1) Broker-handelaar registrasie. Die alternatiewe handel stelsel sal registreer as 'n makelaar-handelaar kragtens artikel 15 van die Wet, (15 U. S.C. 78o). (I) Die alternatiewe handel stelsel sal 'n aanvanklike verslag werking op Form ATS, xA7 249,637 van hierdie hoofstuk, in te dien in ooreenstemming met die instruksies daarin, ten minste 20 dae voor die aanvang van werking as 'n alternatief handel stelsel. of indien die alternatiewe handel stelsel werk soos van April 21, 1999, nie later nie as 11 Mei 1999 (ii) Die alternatiewe handel stelsel sal 'n wysiging op Vorm ATS ten minste 20 kalender dae voor lêer te implementeer 'n wesenlike verandering aan die werking van die alternatiewe handel stelsel. (Iii) Indien enige vervat in die aanvanklike operasie verslag geliasseer onder paragraaf (b) inligting (2) (i) van hierdie artikel onakkurate vir een of ander rede word en nog nie voorheen gerapporteer word aan die Kommissie as 'n wysiging op Vorm ATS, die alternatiewe handel stelsel sal 'n wysiging op Vorm ATS lêer regstelling van sodanige inligting binne 30 kalender dae na die einde van elke kalender kwartaal waarin die alternatiewe handel stelsel het bedryf. (Iv) Die alternatiewe handel stelsel sal onmiddellik 'n wysiging op Vorm ATS regstelling inligting wat voorheen berig oor Form ATS na ontdekking dat enige inligting onder paragrawe (b) ingedien (2) (i), (ii) of (iii) van hierdie artikel was verkeerd toe geliasseer. (V) Die alternatiewe handel stelsel sal onmiddellik 'n staking van bedrywighede verslag te doen oor Form ATS in ooreenstemming met die instruksies daarin wanneer hy ophou om te funksioneer as 'n alternatief handel stelsel. (Vi) Elke kennisgewing of wysiging geliasseer om hierdie paragraaf grond (b) (2) moet 'n x201Creportx201D uitmaak binne die betekenis van artikel 11A, 17 (a), 18 (a), en 32 (a), (15 USC 78k - 1. 78q (a). 78r (a). en 78ff (a)), en enige ander toepaslike bepalings van die Wet. (Vii) Die verslae waarvoor in paragraaf (b) (2) van hierdie artikel word beskou geliasseer by ontvangs deur die Afdeling Marktregulering, Stop 10-2, by die Kommissie hoofkantoor in Washington, DC. Dubbele oorspronklike van die verslae waarvoor in paragrawe (b) (2) (i) deur (v) van hierdie artikel ingedien moet word by as sodanig aangewys deur 'n selfregulerende organisasie wat die aangewese behandeling van gesag vir die alternatiewe handel toesig personeel stelsel op grond van xA7 240.17d-1 van hierdie hoofstuk gelyktydig met die indiening van die Kommissie. Duplikate van die vereiste by paragraaf (b) verslae (9) van hierdie artikel is op versoek aan toesig personeel van sulke self-regulerende owerheid voorsien word. Alle verslae op grond ingedien om hierdie paragraaf (b) (2) en paragraaf (b) (9) van hierdie artikel word vertroulik geag wanneer geliasseer. (3) Bestel vertoon en toegang uitvoering. (I) 'n Alternatiewe handel stelsel moet voldoen aan die vereistes soos uiteengesit in paragraaf (b) vereistes (3) (ii) van hierdie artikel, met betrekking tot enige NMS voorraad waarin die alternatiewe handel stelsel: (b) gedurende ten minste 4 van die voorafgaande 6 kalendermaande, het 'n gemiddelde daaglikse handel volume van 5 persent of meer van die totale gemiddelde daaglikse volume aandeel vir sulke NMS voorraad soos gerapporteer deur 'n doeltreffende transaksie verslagdoening plan. (Ii) sodanige alternatiewe handel stelsel moet voorsiening maak om 'n nasionale sekuriteitebeurs of nasionale sekuriteite vereniging die pryse en groottes van die bestellings op die hoogste koop prys en die laagste verkoopprys bereken vir sodanige NMS voorraad. vertoon om meer as een persoon in die alternatiewe handel stelsel. vir insluiting in die kwotasie data beskikbaar gestel deur die nasionale sekuriteitebeurs of nasionale sekuriteite vereniging verskaffers op grond van xA7 242,602. (Iii) Ten opsigte van 'n bevel vertoon op grond van paragraaf (b) (3) (ii) van hierdie artikel, sal 'n alternatiewe handel stelsel te voorsien om 'n makelaar-handelaar wat toegang tot die nasionale sekuriteitebeurs of nasionale sekuriteite vereniging waaraan die alternatiewe handel stelsel bied die pryse en groottes van vertoon bestellings op grond van paragraaf (b) (3) (ii) van hierdie artikel, die vermoë om 'n transaksie met sulke bestellings effek wat: (a) Ekwivalent aan die vermoë van sulke makelaar - dealer om 'n transaksie met ander bestellings vertoon op die ruil of deur die vereniging en (b) by die prys van die hoogste prys koop orde of goedkoopste verkoop orde vertoon vir die mindere van die kumulatiewe grootte van so 'geprys bestellings daarin te betree bewerkstellig so 'n prys. of die grootte van die uitvoering gesoek deur sodanige makelaar-handelaar. (4) Gelde. Die alternatiewe handel stelsel sal enige gelde aan makelaar-handelaars wat toegang tot die alternatiewe handel stelsel deur middel van 'n nasionale sekuriteitebeurs of nasionale sekuriteite vereniging geen koste. wat strydig is met ekwivalent toegang tot die alternatiewe handel stelsel vereis deur paragraaf (b) (3) (iii) van hierdie artikel. Verder, as die nasionale sekuriteitebeurs of nasionale sekuriteite vereniging waaraan 'n alternatiewe handel stelsel bied die pryse en groottes van bestellings onder paragrawe (b) (3) (ii) en (b) (3) (iii) van hierdie artikel vasgestel het reëls wat ontwerp is om konsekwentheid met standaarde vir toegang tot aanhalings vertoon op so 'n nasionale sekuriteitebeurs, of die mark wat deur so 'n nasionale sekuriteite vereniging verseker. die alternatiewe handel stelsel sal nie geld vra om lede wat in stryd met, wat nie openbaar gemaak word op die wyse wat deur, of wat strydig is met enige standaard van ekwivalente toegang tot stand deur sodanige reëls. (I) 'n Alternatiewe handel stelsel moet voldoen aan die vereistes in paragraaf (b) (5) (ii) van hierdie artikel, indien gedurende ten minste 4 van die voorafgaande 6 kalendermaande, sodanige alternatiewe handel stelsel het: (A) Met betrekking om enige NMS voorraad. 5 persent of meer van die gemiddelde daaglikse volume by daardie sekuriteit deur 'n doeltreffende transaksie verslagdoening plan (B) berig Met betrekking tot 'n ekwiteitsekuriteithouers wat nie 'n NMS voorraad en waarvoor transaksies berig 'n self-regulerende organisasie. 5 persent of meer van die gemiddelde daaglikse handel volume by daardie sekuriteit soos bereken deur die self-regulerende organisasie waaraan sodanige transaksies gerapporteer (C) Met betrekking tot munisipale effekte, 5 persent of meer van die gemiddelde daaglikse volume verhandel in die Verenigde State van Amerika of (D) met betrekking tot korporatiewe skuld sekuriteite, 5 persent of meer van die gemiddelde daaglikse volume verhandel in die Verenigde State van Amerika. (A) 'n skriftelike standaarde vir die verlening van toegang tot die verhandeling op sy stelsel (B) nie onredelik verbied of enige persoon te beperk ten opsigte van toegang tot dienste wat aangebied word deur so 'n alternatiewe handel stelsel deur die toepassing van die kragtens paragraaf gevestigde standaarde (b) (5) ( ii) (a) van hierdie artikel in 'n onregverdige of diskriminerende wyse (C) Maak en hou rekords van: (1) alle skenkings van toegang, insluitende, vir alle intekenaars, die redes vir die verlening van sodanige toegang en (2) alle ontkennings of beperkings van toegang en redes vir elke aansoeker, vir ontken of beperk toegang en (d) die vereiste op Vorm ATS-R (xA7 249,638 van hierdie hoofstuk) inligting met betrekking tot toelaes, ontkennings, en beperkings op toegang. (Iii) Ondanks paragraaf (b) (5) (i) van hierdie artikel, 'n alternatiewe handel stelsel sal nie verwag word om te voldoen aan die vereistes in paragraaf (b) (5) (ii) van hierdie artikel, indien so 'n alternatiewe handel stelsel: (b) sodanige kliënte bestellings word nie vertoon aan enige persoon, behalwe werknemers van die alternatiewe handel stelsel en (c) sodanige bevele uitgevoer teen 'n prys vir sodanige sekuriteit versprei deur 'n doeltreffende transaksie verslagdoening plan. of wat uit sodanige pryse. (6) Kapasiteit, integriteit en sekuriteit van outomatiese stelsels. (I) Die alternatiewe handel stelsel moet voldoen aan die vereistes in paragraaf (b) (6) (ii) van hierdie artikel, indien gedurende ten minste 4 van die voorafgaande 6 kalendermaande, sodanige alternatiewe handel stelsel het: (A) Met betrekking om munisipale effekte, 20 persent of meer van die gemiddelde daaglikse volume verhandel in die Verenigde State van Amerika of (B) met betrekking tot korporatiewe skuld sekuriteite, 20 persent of meer van die gemiddelde daaglikse volume verhandel in die Verenigde State van Amerika. (Ii) Met betrekking tot die stelsels wat om toegang, sodat routing, uitvoering orde, transaksie verslagdoening, en handel vergelyking te ondersteun, die alternatiewe handel stelsel sal: (a) redelike huidige en toekomstige ramings kapasiteit (B) Doen periodieke kapasiteit stres toetse van kritieke stelsels om sulke stelsels te bepaal vermoë om transaksies in 'n akkurate, tydige en doeltreffende wyse (C) te ontwikkel en redelike prosedures te hersien en te hou huidige sy stelsel ontwikkeling en toets metode (d) die kwesbaarheid van die stelsels en data te implementeer sentrum rekenaar bedrywighede aan interne en eksterne bedreigings, fisiese gevare, en natuurrampe (e) 'n voldoende gebeurlikheidsplanne en disaster recovery planne (F) op 'n jaarlikse grondslag, 'n onafhanklike hersiening uit te voer, in ooreenstemming met gevestigde oudit prosedures en standaarde, van so 'n alternatiewe handel stelsel se beheer om te verseker dat paragrawe (b) (6) (ii) (a) deur (e) van hierdie artikel voldoen word, en uit te voer 'n resensie deur senior bestuur van 'n verslag wat die aanbevelings en gevolgtrekkings van die onafhanklike hersiening en (G) onmiddellik in kennis stel die personeel Kommissie van materiaal stelsels kragonderbrekings en betekenisvolle sisteme veranderinge. (Iii) Ondanks paragraaf (b) (6) (i) van hierdie artikel, 'n alternatiewe handel stelsel sal nie verwag word om te voldoen aan die vereistes in paragraaf (b) (6) (ii) van hierdie artikel, indien so 'n alternatiewe handel stelsel: (b) sodanige kliënte bestellings word nie vertoon aan enige persoon, behalwe werknemers van die alternatiewe handel stelsel en (c) sodanige bevele uitgevoer teen 'n prys vir sodanige sekuriteit versprei deur 'n doeltreffende transaksie verslagdoening plan. of wat uit sodanige pryse. (7) Die eksamen, inspeksies, en ondersoeke. Die alternatiewe handel stelsel sal die eksamen en inspeksie van sy perseel, stelsels, en rekords laat, en saam met die eksamen, inspeksie, of ondersoek van intekenaars, of so 'n ondersoek word gedoen deur die Kommissie of deur 'n self-regulerende organisasie waarvan so intekenaar is 'n lid. (I) Maak en hou huidige die tydperk in xA7 242,302 en (ii) Bewaar die tydperk in xA7 242,303 rekords rekords. (I) Liasseer die wat deur Vorm ATS-R (xA7 249,638 van hierdie hoofstuk) binne 30 kalenderdae inligting na die einde van elke kwartaal waarin die mark bedryf na die effektiewe datum van hierdie artikel en (ii) Liasseer die inligting vereis deur Vorm ATS-R binne 10 kalenderdae na 'n alternatiewe handel stelsel ophou om te funksioneer. (10) Prosedures om die vertroulike behandeling van die saak inligting te verseker. (I) Die alternatiewe handel stelsel sal voldoende voorsorgmaatreëls en prosedures daar te stel om intekenare vertroulike handel inligting te beskerm. Sulke voorsorgmaatreëls en prosedures moet die volgende insluit: (A) Die beperking van toegang tot die vertroulike handel inligting van intekenaars op daardie werknemers van die alternatiewe handel stelsel wat die werking van die stelsel of wat verantwoordelik is vir die nakoming van hierdie of enige ander toepaslike reëls (ii) Die alternatiewe handel stelsel sal neem en te implementeer voldoende toesig prosedures om te verseker dat die voorsorgmaatreëls en prosedures op grond gevestig op paragraaf (b) (10) (i) van hierdie artikel gevolg word. (11) Naam. Die alternatiewe handel stelsel sal nie in sy naam die woord x201Cexchange, x201D of afleidings van die woord x201Cexchange, x201D soos die term x201Cstock market. x201D Dit is 'n lys van die Verenigde State Kode afdelings, statute in die algemeen, Openbare Wette, en Presidensiële dokumente wat Rule gesag vir hierdie CFR Part voorsien. Dit is nie gewaarborg akkuraat of up-to-date te wees, al is ons verfris die databasis weeklikse. Meer beperkings op akkuraatheid beskryf by die GPO site. United States Code VSA Kode Titel 15 - handel en TRADEAlternative Trading System - ATS --- Definisie van 39Alternative Trading System - ATS39 n handel stelsel wat nie gereguleer word as 'n beurs nie, maar is 'n plek vir wat ooreenstem met die koop en verkoop bestellings van sy intekenaars. Alternatiewe handel stelsels is besig om in gewildheid oor die hele wêreld en is verantwoordelik vir die grootste deel van die likiditeit in die openbaar verhandel kwessies. Regulasie ATS is deur die SEC in 1998 en is ontwerp om beleggers te beskerm en enige probleme wat voortspruit uit hierdie tipe van handel stelsel op te los. Regulasie ATS vereis strenger rekordhouding en eise meer intensiewe verslagdoening oor kwessies soos deursigtigheid sodra die stelsel bereik meer as 5 van die handel volume vir enige gegewe sekuriteit. Investopedia verduidelik 39Alternative Trading System - ATS39 Baie alternatiewe handel stelsels is spesifiek ontwerp om kopers en verkopers wat handel in baie groot hoeveelhede (hoofsaaklik professionele handelaars en beleggers) aan te pas. Ook, sal instellings dikwels gebruik ats om teenpartye vir transaksies vind plaas van handel groot blokke aandele op die normale ruil, 'n praktyk wat die markprys kan skeef in 'n bepaalde rigting, afhangende van 'n bepaalde share39s markkapitalisasie en handel volume. Voorbeelde van alternatiewe handel stelsels sluit in, maar is nie beperk tot, elektroniese kommunikasienetwerke (ECNs), kruising netwerke en oproep markte.

No comments:

Post a Comment